loading...
هدف از صالحين تغيير رفتار است
بسيجي مخلص بازدید : 292 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)
یک بار هم نشد حرمت موی سفید ما را بشکند یا بی سوادی ما را به رخمان بکشد. هر وقت وارد اتاق می شدم، نیم خیز هم که شده، از جاش بلند می شد. اگر بیست بار هم می رفتم و می آمدم، بلند می شد. می گفتم: علی جان، مگه من غریبه هستم؟ چرا به خودت زحمت می دی؟ می گفت: « احترام به والدین، دستور خداست». یک روز که خانه نبودم، از جبهه آمده بود. دیده بود یک مشت لباس نشسته گوشه ی حیاطه، همه را شسته بود و انداخته بود روی بند. وقتی رسیدم، بهش گفتم: الهی بمیرم برات مادر، تو با یک دست، چطوری این همه لباس رو شستی؟ گفت: « اگه دو دست هم نداشتم، باز وجدانم قبول نمی کرد من اینجا باشم و تو، زحمتِ شستنِ لباس ها را بکشی! »
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اوج پرواز در تاریخ 1392/12/27 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

سلام همسنگر:
خوشحالم که به عنوان اولین نفر توی وبلاگتون نظر میذاریم!شکلک
تولدتون رو در فضای مجازی تبریک میگم.شکلک
شما در «اوج پرواز» لینک شدید.
باز هم به «اوج پرواز» سر بزنید.
پاسخ : علیکم السلام همسنگری خسته نباشید.

خیلی ممنونم از الطاف بی بدیل شما...
به دو دیده حتما سر میزنم...
امیدوارم شما هم وبلاک مارو با قدم های خودتون منور گردانید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مقام معظم رهبری : اين حلقات «صالحين»، از كارهاى بسيار خوب و برجسته است و در طريق همين تكميل بسيج قرار دارد كه ان‌شاءالله روز به روز بايد آن را كاملتر كرد. كيفيتها بايد بالا برود؛ البته كيفيت بر كميّت ترجيح دارد، لكن كميّتِ با كيفيت هم داراى اهميت است؛ يعنى گسترش سطحى و عرضى همراه با عمق‌يابى، هر دو بايد مورد توجه قرار بگيرد. امروز دنياى اسلام محتاج اين حركت بسيجى است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 1,874
  • بازدید کلی : 23,565
  • کدهای اختصاصی